Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Ze včerejška mám úplně stejnou zkušenost. Dotazník na mě vyskakoval co pět minut. Pořád jsem odklikla NE, že nemá jájem dotazník vyplnit, ale oni neměli zájem to respektovat. Po dvacátem vyskočení dotazníku jsem jim začala psát zprávy, s tím, že stejně ten dotazník nevyplním, protože jsem už byla rozčílená. Po odeslání páté zprávy, a teda po 25 - tém dotazníku, se na počítač podíval můj bratr, je tam někde popis, jak to udělat, aby se netmonitor už nezjevoval, od byl jako prográmek hezky zašitý někde v systému. Takže ho dohledal, odstranil, a od té doby je klid. Samozřejmě, na moje zprávy nikdo nereagoval. Kdyby alespoň napsali - omlouváme se, něco nám tady blblo.

0 0
možnosti

Vidíte, tak mě nenapadlo, že se asi nasáčkoval někam ke mně. Jinak jsem jim taky napsal, že jsem měl v úmyslu jim dotazník vyplnit, ale po té zkušenosti jim už nikdy nic nevyplním.

0 0
možnosti
JB

Bohužel, jak píše výše pan Vokoun je to částečně Babišovina. Protože pro Mafru ten Netmonitor také pracuje, a kdo se často zdržuje na idnes, nebo lidovkách, měl asi větší šanci si ten prográmek stáhnout. Dříve to sem tam vyskočilo, odklikla jsem NE, a byl klid, ale včera, to byla smršť. Až vám příště netmonitor vyskočí, nezavírejte, a přečtěte si malým pímenkem napsané - nechci vyplnit dotazník, nebo tak nějak. Tam je postup, kde dohledat ten jejich zašitý prográmek, a odstranit. Má to co do činění s cookies. No na mě je to moc složité, já bych to sama odstranit nedokázala.

0 0
možnosti

OK díky moc, vidíte, tak to je ten vděk za věrnost paní Babišové, která jednoho rána řekla starýmu ať koupí Frontu a Lidovky;-D

0 0
možnosti
JB

Tak, tak, a to já si je také ještě předplácím i v tištěné formě. Pravda, tam mi nic špionážního nehrozí, nerada bych to rušila, už jenom kvůli přílohám, které jsou fakt moc dobré.

0 0
možnosti

přiznám se že papírový taky teda kupuju. frontu mimo úterka a pátku a Lidovky zase ve čtvrtek a v sobotu, ono zase ráno k tomu kafi není nad ten papír:-)

0 0
možnosti
JB

Tak jsme na tom tak nějak stejně. :-) Někdy si připaám jako robot z Číslo 5 žije - hned chci informace, informace....

0 0
možnosti
JV

Po 25., nikoli po 25 - tém ;-)

Každopádně je naprostá hloupost uživatele jakkoli na podobná svinstva odpovídat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 505
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2755x
Pamětník, který se snažil byť jen nepatrně ovlivňovat dění u nás už za totality, a tak by se pomocí blogu rád pokoušel o totéž i nyní...

Seznam rubrik