Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^mně se to zatím vyhýbá-nezávidím vám to;-D

0 0
možnosti

Dobrý den, jménem SPIR si dovolím reagovat. Projekt NetMonitor je výzkumný projekt, jehož cílem je poskytnout informace o návštěvnosti internetu a sociodemografickém profilu jeho návštěvníků v České republice. Více o projektu zde: http://www.netmonitor.cz/o-projektu

K tomu, aby byl výzkum relevantní, slouží mj. pop up rekrutační dotazník, který se zobrazuje na webech zapojených do projektu se souhlasem jejich provozovatele, resp. mediazastupitele. Pravidla jsou nastavena tak, aby se emise dotazníku, a tedy i počet zobrazení, odvíjel od počtu page views na konkrétní stránce. Pop up dotazník se zobrazí v průměru jednou za každých cca 3500 page views.

Pokud jde o výhrady, že realizátor projektu nereaguje na dotazy, pak po prověření uvádím, že realizátor na všechny relevantní dotazy reaguje. Připomínám adresu pro komunikaci ohledně rekrutačních dotazníků: vyzkum@netmonitor.cz

Za SPIR Tereza Tůmová

0 0
možnosti
Foto

Nikdy jsem se průzkumům "veřejného mínění" na internetu nebránil. NetMonitor je ovšem jiná kapitola. Poprvé na mně vyskočil někdy před třemi lety. Tak jsem vyplnil co požadoval a Tu máš čerte kropáč. Před odesláním mně žádal abych si do PC nainstaloval "policajta" který by mé aktivity zpracovával na pozadí. Vytvořil jsem si tedy chráněný prostor na disku a zkusil to. Pak jsem se podíval, co všechno monitoruje a chce odeslat. Zděsil jsem se a okamžitě to celé zrušil. Je to jako byste svůj PC připojili na veřejnou síť se zcela neošetřeným přístupem k disku. Od té doby byl celkem klid. Až teď se ten šmírovací program opět probral k životu a otravuje mně cca každé tři dny. NEBRAT!

0 0
možnosti

Díky za sdělení, tak to tedy bývá, je to prostě jejich nenapapanost. Místo aby byli rádi, že jim je člověk ochotnej něco říct, tak by ho pak chtěli sledovat snad až do postele.A je už jeedno, jestli je příčinou horlivost zaměstnanců, kteří se chtějí zavděčit šéfům, nebo naopak to, že šéfové nejsou schopni personál naučit, aby se choval decentně.

0 0
možnosti

Nejak jsem zapomel, kdy a kde na mne ten Monitor vyskakuje. Ale neni to nahodou nejaka Babisovina?

Na zahranicnich strankach na mne zatim nevybafnul.

Jak je to u vas?

0 0
možnosti

Je to babišovina. Vyskakuje to na stránkách patřících Mafře. Kromě jiného.

0 0
možnosti

Ze včerejška mám úplně stejnou zkušenost. Dotazník na mě vyskakoval co pět minut. Pořád jsem odklikla NE, že nemá jájem dotazník vyplnit, ale oni neměli zájem to respektovat. Po dvacátem vyskočení dotazníku jsem jim začala psát zprávy, s tím, že stejně ten dotazník nevyplním, protože jsem už byla rozčílená. Po odeslání páté zprávy, a teda po 25 - tém dotazníku, se na počítač podíval můj bratr, je tam někde popis, jak to udělat, aby se netmonitor už nezjevoval, od byl jako prográmek hezky zašitý někde v systému. Takže ho dohledal, odstranil, a od té doby je klid. Samozřejmě, na moje zprávy nikdo nereagoval. Kdyby alespoň napsali - omlouváme se, něco nám tady blblo.

0 0
možnosti

Vidíte, tak mě nenapadlo, že se asi nasáčkoval někam ke mně. Jinak jsem jim taky napsal, že jsem měl v úmyslu jim dotazník vyplnit, ale po té zkušenosti jim už nikdy nic nevyplním.

0 0
možnosti

Ano, take mne obcas otravuje. A neni sam.

0 0
možnosti

musím přiznat, že co jsem sem dal tento článek, tak zatím ani jednou - že by o mně už fakt věděli všechno;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 505
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2755x
Pamětník, který se snažil byť jen nepatrně ovlivňovat dění u nás už za totality, a tak by se pomocí blogu rád pokoušel o totéž i nyní...

Seznam rubrik