Jan Šesták

NetMonitor je horší než veš v kožichu

2. 01. 2017 13:30:51
Včera v poledne jsem chtěl po probuzení lehce brouzdat na netu. Hned po prvním kliknutí mi tam ovšem naskočil jakýsi NetMonitor, a chtěl po mně vyplňování dotazníku. Jako fanda internetu v těchto průzkumech rád občas přispěju.

Byl jsem ovšem dalek toho, aby se to stalo mou první činností v Novém roce, a tak jsem zatím zdvořile odmítnul s tím, že jim to vyplním posléze, až se trochu proberu. To jsem ovšem ještě netušil, že NetMonitor mě probere dřív, než bych si původně myslel. Téměř při každém kliknutí se mi tam totiž znovu a znovu vnucoval, takže jsem neustále musel klikat na to jejich "ne". Když to bylo asi po padesáté, tak jsem jim do formuláře aspoň napsal vzkaz, a't mě přestanou obtěžovat. Pochopitelně, že bez žádného efektu, neboť dnes jejich obtěžování pokračuje se stejnou intenzitou. Jistěže jsem s nimi tím pádem úplně skončil, a jen si tak říkám, jestli to obtěžování vymyslel nějaký jejich vedoucí Tupínek, či se jim tam dostal sabotér od konkurence. I by mě zajímalo, jestli na to mělo smůlu jen několik z nás, či jestli tak obtěžují každého uživatele internetu.

Autor: Jan Šesták | karma: 20.84 | přečteno: 920 ×
Poslední články autora