Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Diskuze méně bouřlivá. Tak aby alespoň něco, tak si dovolím nesouhlasit: snaha ušetřit na energiích není vůbec ale opravdu vůbec přímo úměrná tomu, jak špatně se dotyčná domácnost má. Spíše naopak. Ti movitější jsou inteligentnější a jsou více schopní si najít levnějšího dodavatele. :-)

1 0
možnosti

Jejda tak díky moc za reakci,:-) no asi to není možné postavit tak jednoduše. Sám na tom nejsem snad tak úplně špatně, ovšem ani náhodou by mě nenapadlo přecházet od největších distributorů k nějakým drobným chytrákům, byť mě jich navštěvovalo taky dost, a odborníky třeba typu Martina Romana taky nesnáším. Ale tito agenti mi jednak příliš připomínali třeba Herbalife, to za a, a za bé, jen by to znamenalo ztrátu času. Takže 30 let mám jedny a tytéž dodavatele, a třeba teď jsem minimálně další čas ušetřil. S tou větší inteligencí u movitějších bych taky nesouhlasil, neb by to znamenalo přiznat větší inteligenci taky třeba bývalým estébákům, kteří se v drtivé většině díky své vzájemné propojenosti, pokračující často do dnešních dnů, skvěle adaptovali na přechod ke dravému kapitalismu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 505
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2755x
Pamětník, který se snažil byť jen nepatrně ovlivňovat dění u nás už za totality, a tak by se pomocí blogu rád pokoušel o totéž i nyní...

Seznam rubrik