Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já myslím, že jsme byli všichni tak trochu disidenti. Někteří ten režim zesměšňovali, a jiní ho prezentovali, aby bylo co zesměšňovat. Zásluhu na tom, že trval pouhých 40 let máme tak vlastně všichni.:-)

0 0
možnosti

Jasně, a ti co po sovětské bratrské pomoci rádi vyměnili předchozí soudruhy, kteří včas nezachytili vítr z Moskvy, ti jsou nakonec dnes taky spokojeni s kapitalismem, zvláště když jako normalizační soudruzi pak leccos zprivatizovali. Hlavně neztrácet nikdy úsměv:-)

3 0
možnosti

Damichi a Noci v saténu, já na kritiky kašlu zvysoka, mě se líbilo oboje...o trošku více ty Britové....R^

0 0
možnosti

Ale jistě, tak David coby kluk strávil nějakej čas v Itálii, kde do sebe jistě nasál ti jejich melodiku. Ale hlavně se dělá chyba v jednom, že když je hudba hlavně na tancovačku, tak prostě potřebuje švih, melodii, a z textu stačí dobrej slogan, a to David většinou má.

2 0
možnosti

Děkuju moc za smajlíky.

1 0
možnosti
Foto

V97í20t 16H12a75s26s51a41n

16. 5. 2021 16:22

Normálně Vás ani Vaše blogy moc nemusím. Dneska jsem se tady na blogu ještě stačil pohádat a teď to ze sebe zrovna dostávám cvičením, ale tímhle jste mě rozsekal, tak že jsem smíchy poprskal mobil. Jasná karma.  VH

0 0
možnosti

Taky jsem právě lehce cvičil leh sed a tak, no ovšem po Vašem komentáři bych toho jistě odcvičil víc, to mám hned větší chuť. Takže díky moc.

1 0
možnosti
  • Počet článků 505
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2755x
Pamětník, který se snažil byť jen nepatrně ovlivňovat dění u nás už za totality, a tak by se pomocí blogu rád pokoušel o totéž i nyní...

Seznam rubrik