Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Mne ponekud prekvapuje nyni casto pouzivany vyraz dekuji moc.

Ale jazyk se sice vyviji, a presto to ze mne nikdy nevypadne.

1 0
možnosti
Foto

Danke viemals. Vielen Dank. Nebo ještě nějaká variace?

0 0
možnosti

Neodolám a jednou využiju možnost vystoupit tady jako opravdovej Grammatik Nazi s opravou vielmals ;-D

0 0
možnosti

Přiznám se, že sám to někdy používám, tedy hovorově děkuju moc, ale hlavně si dávám bacha abych neřekl "já děkuji" což když mi někdy ulítne tak jsem na sebe šíleně naštvanej, neb to naprosto nesnáším, jako zdůrazňování vlastní osoby - JÁ děkuji -brr

1 0
možnosti
  • Počet článků 505
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2755x
Pamětník, který se snažil byť jen nepatrně ovlivňovat dění u nás už za totality, a tak by se pomocí blogu rád pokoušel o totéž i nyní...

Seznam rubrik