Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I34v75o 65Ž89á37č54e21k

21. 3. 2018 1:28

Když nakupuji v samoobsluze, tak si s tou pokladní také navzájem řekneme děkuji. Ona mi děkuje za to, že jsem nakoupil, já jí za to, že mi to spočítala.

0 0
možnosti

Tak s tím se opravdu nesetkávám, v samce děkuju jen tehdy, když mi pokladní vrací drobné s účtem se slůvkem prosím přímo do dlaně, tak utrousím díky a už mažu pryč, abych uvolnil prostor, co si vybavuju, tak neprobíhá ani žádné loučení:-) protože pokladní má hned fofry s dalším klientem. Dámy na kase, a někdy i pánové, to opravdu nemají jednoduché neb většinou jsou ve velkým kalupu, a že by děkovali za nákup v samce, to jsem opravdu dosud nikdy nepostřehl. Někdy je zaskočím i pouhým zdravením, když na jejich často automatický pozdrav dobrý den odpovím třeba "Rovněž vám přeji pěkný den". Tím je občas úplně rozhodím neb se vzápěti zeptají "Prosím?" Vše jen proto, že jsem nepozdravil taky jen dvěma slovy a oni najednou museli nečekaně zpracovat celou větu. Jiná situace je pochopitelně v "normálních" obchodech, když si jdu koupit dejme tomu košili, a tam mě pokladní po zaplacení poděkuje za návštěvu, tak opáčím zase, že sám musím poděkovat za to, že měli nejen košili ale hlavně moji velikost. To už je ovšem v rámci delší společenské konverzace, což v samkách opravdu nejde. Podobně jako tady v diskusích, když na můj příspěvek reaguje bloger, že mi děkuje za návštěvu a přečtení, tak logicky odpovím, že v první řadě sám musím poděkovat za to, že tak dobře svůj článek napsal. Ale o co mi tady nyní šlo je prostě pouhé děkuji ze strany moderátora, za což adresát poděkování zase utrousil taky jen děkuji.

0 0
možnosti

Mne ponekud prekvapuje nyni casto pouzivany vyraz dekuji moc.

Ale jazyk se sice vyviji, a presto to ze mne nikdy nevypadne.

1 0
možnosti
Foto

Danke viemals. Vielen Dank. Nebo ještě nějaká variace?

0 0
možnosti
Foto

Já nevím, jestli jsme tu výtku správně pochopil. Moc totiž ČR neposlouchám. Ale není to tak, že ČR někoho pozve, ten něco poví, ČR mu poděkuje a........

A já bych na to tedy řekl "Děkuji za pozvání"? Je to tak nebo se mýlím?

0 0
možnosti

Jistě, ale většinou to je tak, zvláště u telefonních reakcí, že moderátor řekne děkuji, a volaný, který vlastně udělal rádiu službu svým vyjádřením, utrousí rovněž děkuji.

2 0
možnosti

Prosím, rádo se stalo:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 505
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2755x
Pamětník, který se snažil byť jen nepatrně ovlivňovat dění u nás už za totality, a tak by se pomocí blogu rád pokoušel o totéž i nyní...

Seznam rubrik