Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Právě vyšel text, ve kterém se píše:

věřím, že budu vstávat před šestou hodinou tak, jak jsem to dělal celý život,“ popsal. „Každopádně práce se nebojím. Sám jsem si postavil chalupu. Kdysi jsem i zdil, nemám strach vzít do rukou lopatu. Mnohokrát jsem si vyzkoušel, jak vypadá těžká práce.“

Zdroj: https://ostrava.idnes.cz/prezidentske-volby-volba-prezidenta-jiri-drahos-kandidat-na-prezidenta-jablunkov-gja-/ostrava-zpravy.aspx?c=A180116_175527_ostrava-zpravy_sme

1 0
možnosti
Foto

Jan Šesták:

Bylo by na místě, abys opravil svůj blog. Omluvil se. že byl napsán z nevědomosti.

1 0
možnosti

K té elektrárně v Turecku. Dodávala ji firma Vítkovice. Jelikož jsem tam léta pracoval, zajímal jsem se o tuto kauzu. Někdejší kolegové mi říkali, že Turecká strana řekla, jaký typ uhlí se bude spalovat. Půjde o uhlí z nově otevřeného dolu. Tak udělali kotle na tento typ uhlí. Po dostavění elektrárny však důl nebyl otevřen a chtějí tam spalovat jiné uhlí. Jsem ochoten tomu věřit. Výroba kotlů ve Vítkovicích má velmi dlouhou tradici, jejich kotle pracují snad na všech našich elektrárnách a na mnoha elektrárnách v zahraničí.

2 0
možnosti

Dobře, ale to se přeci nebavím se sousedem u kafe. To nemá nic společného s tím, že by Vítkovice neuměly vyrobit kotel. Ale to měli Turci nechat udělat nezávislý rozbor uhlí, my taky, a mělo to být ve smlouvě. Vždy't v tom lítá 12 miliard...

2 0
možnosti
Foto

I Ty, Brute?

To jste si pěkně ráčil naběhnout na vidle. Viz níže. ;-D;-D;-D

A za článek Rv

1 0
možnosti

Je škoda,že moto prezidentské kampaně bylo ,,zbavte se Zemana" , protože unikly daleko větší schopnosti kandidátů než má Drahoš. Osobně bych panu Zemanovi přál raději porážku a né že bych něco měl proti němu, ale přece jen varianta dobré knihy a klidu na vysočině taky není k zahození. Pokud vyhraje Drahoš budu akceptovat vítězství ,ale můj prezident to nebude, je to klaněč a vítač a to nemyslím nějak zle, je prostě jinej a to, že se vyjadřuje slušně to je hezký, ale není to dostačujícíí kvalifikace, my jsme potřebovali druhého Orbána.

3 3
možnosti
Foto

Proboha, Orbána?

To bude tím, že z Čech je na Maďarsko dál. Já žiju v Bratislavě, kde je o maďarské politice přeci jen víc slyšet a mnoho Maďarů je aktuálně rádo, že žijí na Slovensku.

3 0
možnosti
Foto

Nenacházím slov, jak pan profesor zdejší publikum lakuje.

1. Spolupráce s StB. Ta vždycky měla nějaký záměr, nějaký cíl. StB se něco potřebovala dozvědět, potřebovala někoho sledovat, potřebovala tok informací.

Tak, co tedy vlastně od pana profesora chtěli. Protože, spolupráce se nenabízí jen tak. Vždy má určitý cíl.

2. Tyto tlachy o tom, že KSČ ho (Fischera) opakovaně žádala. KSČ nežádala. "Inteligentům" po dobrém rozvážení učinila nabídku, kterou většinou neopakovala.

---

Historky pana profesora se podobají té mé, jak jsem odmítl spát s Claudií Cardinale. Ona je o deset let starší, jí bylo 30, mě dvacet, takže naprosto ideální věk pro erotické hrátky a já jsem s ní nespal.

No, asi proto, že jsem nikdy takovou nabídku od Claudie nedostal a mohu teď hrdě říci: NIKDY jsem s Caludií Cardinale nespal a mám na to svědky.

6 3
možnosti

Tohle jste neměl vynášet na světlo. Marie Vám tu Claudii nezapomene. Od teď nebudete mít klid.

P.S. Já na to mám bohužel také svědky :-)

2 0
možnosti

Zvláště výživný je začátek Vašeho příspěvku. Máte plnou pravdu...

5 0
možnosti
Foto

Právě, že nemá.

1 3
možnosti
Foto

Drahoš vášnivě zahradničí (na chatě) a jeho zkušenosti (pravděpodobně dost rozsáhlé) s fyzickou prací, zřejmě pochází odtud.

3 1
možnosti

Aha, tak to mi teda uniklo. To ovšem mění situaci a sám to velmi dobře chápu, neb jsem loni vůbec nestihl zasadit česnek - nějak se mi nechtělo umazat si ruky od hlíny;-D

5 0
možnosti
  • Počet článků 505
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2755x
Pamětník, který se snažil byť jen nepatrně ovlivňovat dění u nás už za totality, a tak by se pomocí blogu rád pokoušel o totéž i nyní...

Seznam rubrik