Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I73v17o 49C26i51l74i57c37h 1860542601544

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015022602

0/0
27.2.2015 21:09

J43a85n 57Š95e80s98t33á15k 3598709229304

Tak to je velmi zajímavé, a v podstatě to dokládá, že veškeré jednání Chovance a Policie vůbec je vedeno tak, aby zaretušovalo tu neschopnost, zejména těch prvních dvou policistů, kteří se rychle vrátili zpět - mimochodem, ti dva potvrzují tak trochu tu moji teorii v článku, protože i když byli v práci a měli i neprůstřelné vesty, tak se do toho raději nemontovali, zvítězil v nich vlastní pud sebezáchovy.

0/0
28.2.2015 10:35
Foto

I98v50o 69C92i59l49i46c11h 1560552831274

A ještě jeden:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015030101

0/0
1.3.2015 15:47
Foto

I39v75o 64C94i82l40i93c28h 1730442441954

Tohle je velice zajímavý článek a pan doktor vlastně nepřímo potvrzuje i můj názor:

http://zpravy.idnes.cz/psycholog-brancik-uhersky-brod-d3c-/domaci.aspx?c=A150226_144300_domaci_hv

0/0
26.2.2015 21:33

J26a45n 15Š70e49s63t24á46k 3368959529334

Už ale  nevím, tam je znovu "sousedé popisují, že nevycházel z domu" a taky jeden jeho soused co má výhled na jeho zahradu včera někde řekl, ž e ho 20 let neviděl, jen jeho manželku, a včera bylo zase v papírové Mladé frontě, na třetí straně s tučným titulkem -"Neškodný" podivín, který vybíral popelnice. Střelce lidi denně potkávali - takže mám dojem, že se tady mluví o více osobách, či v lepším případě, že co tázaný, to jiný názor. Takže kdoví, kdy budou nějaké ucelené informace, a zatím asi nemá smysl to nějak rozebírat, kromě všeobecných úvah

0/0
26.2.2015 22:20
Foto

I86v43o 37C14i23l52i78c87h 1120392651154

Papírové noviny bych v dnešní době nebral vůbec v úvahu - ve chvíli kdy vyjdou, tak jsou již absolutně neaktuální :-/ A stejně tak bych neřešil ani drby, které novináři naopak v honbě za senzací hltají.

0/0
26.2.2015 22:30

J43a37n 31Š28e75s92t55á64k 3168739769244

Tak někdy si ten papír koupím ke snídani, jinak ty drby jsou už všude, neb každej novinář chce zaujmout za všech okolností, a někdy jim jeden nalítne chca nechca

+1/0
26.2.2015 22:57
Foto

P44a75v61e91l 41D46v90o42ř32á41k 5189485134880

Ale ano, stačil by výstřel do vzduchu. I kdyby šlo o vyřizování účtů mafie (což je nesmysl), i tak nelze vědět, zda střelec opravdu "likviduje" ošklivé hochy. Vraždě je potřeba zabránit, a pak teprve soudit, kdo je kdo.

Samozřejmě by náhodný ozbrojenec musel být dostatečně rychlý a mohl střelce jen poranit.

Obávám se, že pan autor by při podobné situaci "vystřelil". Do gatí.

0/0
26.2.2015 18:06

J14a30n 65Š56e92s85t78á10k 3378219429944

"Pan autor" vůbec netvrdil, že by všechny zachránil, takže je docela možné, že máte pravdu. Na rozdíl od sebe sama, který byste to jistě hravě vyřešil. ;-D

0/0
26.2.2015 18:20
Foto

P69e43t50r 87Z26á23v66l22a69d47s90k85ý 5561653480321

Rozhodně ne!!! Rv

Škoda, že ten pán s tou židlí vás nemá po ruce. Asi by vás inzultoval.

+3/0
26.2.2015 12:42

J81a11n 29Š81e25s85t87á34k 3978599809894

Jaký pán se židlí? Jinak Vám poklona, že byste do toho sám opravdu šel.

0/−1
26.2.2015 12:52

L45i44b47o49r 59R45a76š56t91i44c24a 2941816895299

Našel se tam jeden statečný co se nechoval tak zbaběle jak píšete a na střelce zaútočil židlí. Chápu ovšem, že podle sebe soudíte druhé....

+3/0
26.2.2015 17:21

J65a39n 78Š10e37s47t55á27k 3358919609784

Tak o té židli jsem žel neslyšel, a nedovedu si nějak představit, od koho to víte, když všichni zemřeli, až na tu jednu ženu. Jinak jsem rád, že Vy sám jste jistě dalším z hrdinů, který  být tam a ozbrojen, tak vše s přehledem vyřešil.

0/0
26.2.2015 18:23
Foto

I82v54o 25C88i66l41i75c76h 1350982501354

Pusťte si to video, je tam rozhovor s tím hrdinou:

http://tn.nova.cz/clanek/hrdina-napadl-besniciho-vraha-zachranil-tim-zivot-sobe-i-kamaradovi.html

A nepřestává mne fascinovat, jak zde kde komu vkládáte do úst něco, co vůbec neřekli 8-o

0/0
26.2.2015 19:05
Foto

I20v87o 90C40i47l86i33c98h 1340662311944

http://cilich.blog.idnes.cz/c/450970/opravdu-by-pri-te-tragedii-nepomohlo-kdyby-meli-u-sebe-nekteri-hoste-take-zbran.html

0/−1
26.2.2015 17:41
Foto

I29v59o 52C52i88l26i22c57h 1980652921124

Pane Dvořáku, normálně mínusy neřeším, ale když vidím, že panu Rašticovi jste dal plus a mně mínus, přestože oba píšeme o zcela stejném hrdinovi, tak jsem trošičku zmaten ;-)

0/0
26.2.2015 18:04
Foto

P76a54v56e62l 16D23v92o66ř88á53k 5889485554250

Mínus? Tak to byl asi překlep. Pardon.

0/0
26.2.2015 18:08
Foto

I78v47o 67C60i53l26i32c30h 1690172881324

V poho, jen mne to zaujalo :-)

0/0
26.2.2015 18:57

J86a19n 86Š91e35s53t94á87k 3628919399704

Hm, to je opravdu zajímavé jaké máte informace třeba s tou židlí, když ještě odpoledne v rádiu Policie vyslovila předpoklad, že v době kdy vrah telefonoval byli zřejmě všichni mrtví. Jinak o přebíjení se asi nejednalo, jen o výměnu zásobníků, i když pistole měl dvě, ale i tak nechápu, proč se na něj ostatní nevrhli, když tři či kolik jich po hození židle stačilo zmizet. Jestli už byli mrtví?

0/0
26.2.2015 18:48
Foto

I92v21o 73C64i15l75i69c14h 1950732461744

Ta reportáž byla v TV už včera a jakmile se objevil i odkaz na webu, tak jsem ho do článku doplnil.

0/0
26.2.2015 18:58

J89a48n 21Š76e78s56t84á49k 3738829359834

dík, mrknu na to, netušil jsem že je to ono

0/0
26.2.2015 19:23
Foto

I78v95o 27C45i52l66i62c85h 1180962671424

Docela mne překvapilo, že o tom vůbec někde hovořili a dokonce ve smyslu, že u sebe ten hrdina bohužel neměl žádnou zbraň 8-o Méně překvapivé je, že ostatní novináři (a dle Vašich slov i Policie) tuhle informaci zcela účelově ignorují :-/

0/0
26.2.2015 19:30

J52a66n 24Š93e46s83t35á23k 3718229129864

No měli ovšem velkou kliku, že se jim podařilo utéci, protože mohl po nich začít taky střílet. Pochopitelně, že teď těžko o tom rozumovat, ale když to byl už šedesátník, možná ho mohl bacit tou židlí znovu - to jsou ovšem jen bezvýznamné poznámky od PC. A že se o tom víc nemluví, důvodem bude zřejmě to, že by to zastínilo práci Policie. 

Jinak je paradox tohle: "Policie tak 17. února muže vyzvala, aby se dostavil na opakované lékařské vyšetření. O tři dny později si muž výzvu převzal." To byl zřejmě spouštěcí mechanismus, protože mu došlo, že o zbraně přijde, tak začal "jednat". Už ho neměli obesílat, ale rovnou přijet mu zbraně zabavit.

0/0
26.2.2015 19:39
Foto

I41v28o 19C15i17l88i95c19h 1850882841184

Ano, velkou kliku museli mít všichni takoví hrdinové. A když u toho měli i zbraň, tak mnohdy zachránili i mnoho dalších. Anebo také ne. Ale alespoň to zkusili.

Jenže Policie ho obeslala proto, že mu ten ZP překvapivě obnovili - zrovna to říkali policajti v TV.

0/0
26.2.2015 19:47
Foto

V57l34a60d38i21m59í65r 91K79r78o33u21p42a 8907138891562

Hele, tenhle článek myslíš jako vážně, nebo jde o ironii? Já se v Tobě poslední dobou totiž nějak špatně vyznám...8-o

+2/0
26.2.2015 11:45

J22a66n 93Š39e13s34t57á56k 3788289109574

Jaká ironie? Copak bylo ještě málo vyřizování účtů různých gangů střelbou v restauracích?

0/−2
26.2.2015 11:49
Foto

V55l62a81d15i45m22í32r 95K12r21o55u19p16a 8627938961722

Hmm, opakuju, že se v Tobě poslední dobou nevyznám...

0/0
26.2.2015 12:51

J26a85n 16Š62e73s76t28á24k 3288319369804

Tak možná jsi slyšel o vraždě zbrojařů před 4 lety v nedalekých Kunovicích v souvislosti se zbrojařem Karlem Muselou, to jen na okraj, že kde jsou zbraně, tam to vždy může páchnout...

0/0
26.2.2015 13:12
Foto

V63l80a47d91i32m32í70r 39K36r54o89u66p59a 8197108211832

Podle Tvé logiky by v Mladé Boleslavi neměli lidé vůbec raději chodit po ulici, protože se tam vyrábějí auta...

0/0
26.2.2015 16:13

J32a50n 39Š60e82s61t41á93k 3948819859624

Tak ten příměr s Bolkou opravdu nechápu, Jinak to ber  tak, že na rozdíl od Tebe nejsem ani náhodou nějaký hrdina, takže zatímco Ty bys hned tasil a útočníka zneškodnil, sám bych se do toho opravdu nepustil. Už proto, že bych neměl žádnou jistotu, o co tam jde.

0/0
26.2.2015 18:27

L26i89b95o25r 47R39a18š27t83i39c33a 2661466715949

To jo. Po výstřelu to zasmradí

+1/0
26.2.2015 17:23

L49i12b64o75r 16R39a95š79t95i30c79a 2281156965379

Souhlasím.

Jde totiž o Brod Uherský a tam je vysoká pravděpodobnost mafie s uhry.

+1/0
26.2.2015 17:22

J50a84n 75Š44e37s10t70á43k 3708699139664

ha ha ha, no omlouvá Vás to, že tohle je zřejmě první střelba v hospodě, o které jste slyšel

0/0
26.2.2015 18:30

B47o21h16u92m46i89r 46M54a91l27ý 6192566617302

Ten "host" se zbraní by na sebe mohl upoutat pozornost a ostatní hosté by mohli uniknout.  Ale je to jen teorie kterých si můžeme vymýšlet spoustu, ve stylu "po bitvě je každý generál"  Je mi líto neviných obětí.

+1/0
26.2.2015 11:42

J20a98n 94Š66e20s12t29á56k 3878489909114

Dobře, upoutat pozornost, ale napřed by musel vědět proč, a koho by tím zachraňoval, což nemohl tušit

0/−1
26.2.2015 11:50
Foto

F43r94a77n67t92i15š13e71k 57K68š88í36r 2439386685

Každý v takové situaci zachraňuje především sebe a své blízké.

0/0
26.2.2015 12:51

J52a44n 33Š74e29s82t16á88k 3708489149594

Tak v tom se jistě shodneme, tím spíš by náhodný ozbrojený svědek těžko začal dělat pořádek v něčem, o čemž by nic netušil

0/0
26.2.2015 13:14
Foto

F10r46a90n32t67i12š45e56k 50K75š34í33r 2139526885

To jsou spekulace. Rozhodně je lepší v takové situaci být ozbrojen, než bezbranný.

0/0
26.2.2015 15:51

J72a50r19o67s33l81a43v 75F22r64a72n70t28i36š15e16k 29B88r55ü13m34m65e46r 1311346973810

Co je to za nesmysl? Pokud někdo začne vraždit lidi, k tomu normální důchodce, servírku žádné mafiány, tak slušný člověk, pokud tedy nezdrhne (to se opravdu vyčítat nedá), jestli má možnost, tak pomůže.

+4/0
26.2.2015 11:41

J27a76n 19Š98e70s75t92á43k 3488619799794

hm, tak podle mě "normální" důchodci třeba rozhodně nechodí na oběd každý den do restaurace, to jen na okraj, že je opravdu někdy těžké bleskově rozlišit, co si kdo kde domlouvá. Jinak pochopitelně netušíme, jak to vše probíhalo, i o servírce nevíme nic, ale jinak Vás chválím, že Vy byste do toho šel, sám bych si tedy netroufnul

0/−1
26.2.2015 11:47

P76e65t70r 77P67á93l40k26a 6293446680152

článek je blábol, ale tohle je už je poměrně nechutné. Vy lustrujete normálnost těch obětí podle toho, jestli chodili do restaurace na oběd každý den?

+5/0
26.2.2015 11:54

J44a56n 49Š63e16s14t87á43k 3358109269984

Zatím všichni jen lustrují, třeba i starostu tak, že najednou se kupodivu v ten den taky s vrahem sám setkal. Tím "lustrováním" jsem jen chtěl dát najevo, že důchodci, co chodí každý den na oběd do restaurace můžou spíš vypadat jako byznysmani, než ti, kterým vozí obědy roznášková služba. To bylo jen na dokreslení, že to mohlo opravdu vypadat jako vyřizování účtů mezi zbrojaři a věřte, to je odvětví byznysu, kde se často věci řeší tím nejtvrdším způsobem, jak známo, tak i u nás. Opravdu si myslíte, že by se do toho většina z těch co by tam náhodou měli zbraň, nějak pustila? Aby pak měli zbytek života strach, že je někdo potrestá za to, že vraha třeba odbouchli?

0/0
26.2.2015 12:11

M12i64r11o94s34l92a66v 54L48e18s78o46v63s86k77ý 2360921807614

Tohle se neodehrálo v Praze, tam můžou důchodci klidně na oběd, oběd tam nestojí 300 Kč, u nás do restaurace chodí dost důchodců na oběd, oběd tam totiž stojí stejně jako ve školní jídelně, která vaří nejen pro děti, ale i pro lidi co z různých důvodů nevaří.

0/0
26.2.2015 12:49

J81a17n 14Š63e23s35t38á36k 3448739459544

ale jo, ovšem pořád to byla zřejmě jedna skupina u stolu, a měl jsem na mysli to, že náhodný host se zbraní by těžko mohl bleskově vyhodnotit, co si spolu vyřizují, aby do toho sám začal střelbou zasahovat

0/0
26.2.2015 13:10

O76n49d70r75a 12S92a45d90í36l77e23k 2650365777139

Prosím pěkně, meníčko na Družbě stává  60 Kč. To je srovnatelné s tím, když si necháte oběd vozit do "ešusu". A ta vaše idea, že v Brodě se schází gangy zbrojařů-důchodců v putyce typu Družba ....to už je fakt za hranou8-o

0/0
26.2.2015 13:18

J10a28n 35Š60e50s54t47á43k 3908979109874

Vy jste horší než svého času Rudé právo s tím překrucováním, kde jste vzal to, že jsem tvrdil, že by se tam měly scházet gangy? Jen jsem poznamenal, že náhodný ozbrojený svědek by mohl mít problémy zasahovat do střelby v jedné skupině, když by těžko mohl tušit, o jakou potyčku se jedná. Ale měl by jistotu v tom, že to není diskuse třeba zahrádkářů, u které se obvykle nestřílí. Spíš by ho napadlo, že by mohlo jít o nějaký gang, tam se už se střelbou počítat dá. A podle mě by se spíš klidil pryč, než aby po střelci sám střílel.

0/0
26.2.2015 13:25

L68i95b65o31r 80R12a63š11t96i92c21a 2741436565889

;-D

Už toho nechte, nerad se chovám škodolibě k invalidům i když jde o mentální postižení...

0/0
26.2.2015 17:27

J35a14n 92Š47e37s45t32á38k 3188189229944

Vy jste fakt dobrej, dovolil jsem si tady vyslovit pár názorů na událost, a Vy hned děláte ze mě mentálně postiženýho. Nevím jak jste mlád, ale tohle byla běžná praxe soudruhů za totality, strčit své odpůrce do šaškecu, jak u nás, tak třeba v SSSR. To by Vám zřejmě moc vyhovovalo, jenže teď naštěstí takový systém snad nehrozí, no aspoň máte ty diskuse, že?:-)

0/0
26.2.2015 19:44



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.