Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Také mi uniká smysl tohoto maratonu, a J. Šmíd je skvělý, podobně jako G.M. Papuček či nezapomenutelný K. Kincl.

0 0
možnosti

Jo tak všichni tři jsou či byli skvělí, Gregor Martin je fakt velkej šoumen, a stačí mu k tomu vlastně jen tón a barva hlasu - no sloh taky trochu;-D, ten ať referuje o čemkoliv, tak je to vždy zážitek.  Teď jsem se chvíli díval jak tam měl Pokorný jednoho chirurga, jeho jméno už žel nejde dohledat, byl to velice zajímavej chlap ale už přetaženej Pokorný ho v závěru lehce vypeskoval, když mu řekl něco jako "už běžte, já to už do těch zpráv  tady zvládnu" no chyběla asi minuta do zpráv v půl, al e moc taktní teda nebyl, byť musí být už dost přetaženej. Jinak ráno říkali ve zprávách, že Pokorný i Výborná spali každej jen hodinu, což taky nechápu, tak jeden mohl spát klidně i tři hodiny třeba, a pak se mohli zase vystřídat. Podle mě si Pokorný hlavně u toho honí ego, prostě mluví se o něm po republice, bylo by zajímavý vědět co si o tom myslí ostatní rozhlasáci. Na tu knížku jsem taky zvědavej, no přepisy rozhovorů to být jistě nemůžou, když tak občas pár výroků, jinak by to byla slabota. Paradoxně asi nejhorší rozhovor byl včera večer kdy tam měl Pokorný ředitele rozhlasu Duhana, to byl vyloženě propagační rozhovor pro pana ředitele, se kterým si tyká. Když pan ředitel sděloval, jak odpočívá na chalupě, co bude vařit manželce, co jí pořídí na pondělní narozeniny, prostě jedna strhující informace vedle druhé.  Ale dobrej fór  se povedl pak, když po Duhanovi přišla jedna logopedka, Duhan totiž vyslovuje naprosto šíleně, navíc jako Slovák má i problémy s eř atd, takže to byla vtipná náhoda.

0 0
možnosti
MK

Pokládám maraton v moderování na Václaváku za trochu samo účelový, ale ne každý by si to mohl dovolit. Nesouhlasím s pány Kuchtou a Šestákem; autorovi mohu jen sdělit, že aktérskou dvojici řadím do špice moderátorské obce.

0 0
možnosti

Tak ve srovnání s Janem Šmídem aspoň u mě pan Pokorný opravdu prohrává, potvrdil jsem si to zrovna dnes při aktuálních reportážích Jana Šmída z Normandie, prostě tu absolutní přirozenost bez ani zrnka afektu, tu pan Pokorný na rozdíl od Jana Šmída opravdu nemá. No a ten maraton je podle mě naprostá šílenost, zvláště když pan Pokorný zdůrazňuje, že dělat rozhovory se musí umět. Je to naprostá neúcta k tázaným, kteří tedy neodmítli aby se taky trošku zviditelnili, ovšem jsou tam jen jako pokusní králíčci. Pár rozhovorů jsem taky udělal, ovšem tohle bych si sám vůči nikomu nedovolil ani náhodou, abych z někoho udělal křoví kvůli nějakému pochybnému rekordu. Kdybyste se nudil, tak se můžete podívat na rozhovor, co jsem dělal s Tomem Stoppardem, no zabralo mi to fakt o něco víc než půlhodinku;-D http://sestak.blog.idnes.cz/c/277938/Svetovy-dramatik-Tom-Stoppard-ma-75-let.html

0 0
možnosti
PK

Podle mne pan Pokorný jako zpravodaj ve Francii byl slabý. To se s "Honzou" Šmídem nedalo a nedá srovnat.

0 1
možnosti

stopro souhlas, zdá se mi jinak slabý všeobecně, pořád tak nějak svazácký...

0 2
možnosti
  • Počet článků 505
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2755x
Pamětník, který se snažil byť jen nepatrně ovlivňovat dění u nás už za totality, a tak by se pomocí blogu rád pokoušel o totéž i nyní...

Seznam rubrik