Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A má to cenu ještě kupovat, když jsi to tu tak hezky shrnul?:))

0 0
možnosti

Tys mě zase teda Karle rozesmál;-D myslím, že to cenu nemá, už proto, že to absolutně nejlepší co tam bylo je ta storka s tím Jamesem Lastem, kterou jsem už vyzvonil, když si to jeden představí, že se to děje při každým přenosu, jak osvětlovači zaměřujou známý ksichty a jak tam vyšli naprázdno, i při tom čtení jsem se fakt roztřásl za toho Karla ještě jednou. Ještě tam byla další zajímavá drobnost, že se setkal na festivalu v Riu v roce 1968 s Paul Ankou, kterej tady měl jako vlastně první americká či kanadská hvězda vůbec turné v roce 1966. To tam v Riu byli s Lady Carneval a byli devátí, čili ve finále a taky dostali medajli. A Gott k tomu dodává: Setkal jsem se tam s Paulem Ankou, který získal druhý místo se skladbou This crazy world.  Jak jsem teprve v Riu s překvapením zjistil, byl to zcela normální "kluk" jako já. Na Prahu si vzpomínal následovně: "Město, ano, moc pěkné, ale ta Maruška, se kterou jsem se tam seznámil... hmm... nepopsatelné. Pozdravuj ji!" To mě teda zaujalo i proto, že jsem tehdy na Ankovi byl v Brně, měl jsem sedmou řadu místo číslo 33, no a kdybych tenkrát tušil, že si nějaká Maruška povídala s Paulem Ankou zřejmě celou noc o písničkách a hudbě vůbec, to bych asi v tom mladým věku nepřežil. ;-D

1 0
možnosti
VN

Rád bych si tu knihu přečetl..Až vyrazím do Německa , zajdu do knihkupectví.

Jinak dnes má každý umělec otevřeny dveře všude možně a kdo z nich mimo tuto zemi něco dokázal ? Bohužel takový zpěvák , jako je pan Gott se zde narodí tak jednou za 150 let...

0 0
možnosti

Dobře uděláte, knížka je opravdu zajímavá a přiznám se, že až po jejím přečtení mi došlo, jakej je Gott borec, aniž by s e tma nějak extra vytahoval.. Protože prosadit se mimo náš rybník, to je fakt něco jinýho. Sám sice nejsem nějakým jeho fanouškem, ovšem několik jeho písniček můžu opravdu dost, a i jinak mi rozhodně nevadí, jistě nepřelaďuju když s ním dají něco v rádiu, tak jak často u někoho jiného:-)

0 0
možnosti
PS

P16e37t20r 46S30k83á47c90e59l

20. 5. 2014 23:39

Pokud v knize není zmínka o duchovních aktivitách pana Gotta, škoda. Nebo že bych tohle v článku přehlédl? V LN totiž napsal, že se bojí o tento svět. Ale bude líp, věřte...R^

0 0
možnosti

Tak jsou tam jen takové spíš útržky, jako že věří na sílu myšlenek a na to, že negativní myšlenky můžou člověka silně ovlivnit a tak, ale to se týkalo jen soustředění před vystoupením, nic rozsáhlého, jak jsme nedávno někde četl. Je to opravdu hlavně biografie, fakta a úvahy, ale hlavně týkající se profese,kariéry, hudebního byznysu či rodiny

0 0
možnosti
  • Počet článků 505
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2755x
Pamětník, který se snažil byť jen nepatrně ovlivňovat dění u nás už za totality, a tak by se pomocí blogu rád pokoušel o totéž i nyní...

Seznam rubrik