Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vikina2

9. 9. 2010 22:48
Dobrý, až na to,

že aspoň v 60. létech tam jely spíš emerický fláky, takže žádní Beatles ani Rolling Stones (i když ty Stouny jsem tam možná občas slyšel), ba dokonce ani Kinks, Yardbirds či podobně, prostě Amerika střední proud. Což nemění nic na tom, že Laxík byl fenomén.

0 0
možnosti

oldiess

10. 9. 2010 20:53
Re: Dobrý, až na to,

Viki tak to pozor, Jediní beatles měli pravidelnou čtvrthodinku - For the next fiften minutes John, Paul, George and Ringo The Beatles!  JInak si dobže pamatuju jak jsem tam poprvý slyšel Sunny Afternoon, byla letní noc, byl jsem na balkoně do dvora, a byl to jeden ze dvou případů kdy jsem měl v životě u písničky slzy v očích

0 0
možnosti

oldiess

9. 9. 2010 16:59
Máte všichni naladěno?

Tony je báječnej, už byly jeho rozhovory s lidmi jako  Chuck Berry, Paul MCartney, autor písně Rock around the clock a teď mluví strýc Elvise Presleyho :-)

0 0
možnosti

pehavecm

8. 9. 2010 8:43
co je v éteri?

nechci vás děsit, ale něci mi říká, že na těch 208 m (1440 kHz) teď někde v Evropě snad vysílá Radio China International...

0 0
možnosti

oldiess

8. 9. 2010 9:35
Re: co je v éteri?

;-D Ale pozor, klikněte si na ten odkaz jak se otevře festival rádií v Curychu,  aje tam vedle iks rádií z USA, Japonska, celé Evropy - Španělsko, Portugalsko, GB, Německo, Francie atd. i rádio z Nairobi, Moskvy, Indie a věřte či ne, i z Šanghaje. Pochopitelně, že české rádio ani jedno, co by tam taky dělalo? Když třeba nejsilnější Frekvence 1 hraje už těch snad dvacet let od svého založení vlastně pořád stejný písničky, které používá jen jako vatu mezi spíš nekvalitním mluveným slovem.

0 0
možnosti

limbursky.blog.idnes.cz

7. 9. 2010 22:54
Honzo, děkuji za krásný článek a vzpomínku!

R^

Já to zažil zhruba v této době (a věřím, že nejen vy budete rád, že diskusi obohatím o tento záznam)...Přeji příjemný poslech.

http://blog.idnes.cz/blog/7390/134859/luxy025.mp3

.

Zdraví Richard

0 0
možnosti

oldiess

7. 9. 2010 23:12
Re: Honzo, děkuji za krásný článek a vzpomínku!

Rovněž zdravím Richarde, ovšem ten odkaz mi nejde a nejde, a že jsem pořádně zvědavej, akorát když jsem to okleštil, tak jsem se dostal k vám na blog, ovšem když jsem si dal třeba hledání ve vašich všech článcích a hledal ztřeba luxy nebo025, tak ani jeden záznam. Ale nevadí, aspoň jsem s půlročním zpožděním odhalil rozkošnej článek o protekčních  espézetkách - fakt nádherný, včetně toho,že touha po pěkných  čísilkách by měla končit v 7 či 8 letech;-D

0 0
možnosti

Ištván Vinnetou

7. 9. 2010 22:36
Po dlouhé době a mnoha pokusech konečně něco...

co je neutrální, nepostrádá to zajímavost a pamětníkům připomene jejich zlaté časy. Snad je to první vlaštovka a letí správným směrem... R^

0 0
možnosti

oldiess

7. 9. 2010 23:17
Re: Po dlouhé době a mnoha pokusech konečně něco...

Copak neznáte vlaštovky? Sedlák práskne bičem, pes zaštěká, a hned změní směr a letí pak třeba blbě;-D

0 0
možnosti

Don don

7. 9. 2010 22:32
no

já jseem poněkud mladší než autor a moc jsem to neposlouchal. U nás frčelo radio Bayern 3. V pátek rockové večery. Bomba. Pak tu samou frekvenci obsadilo nějaký komerční rádio v čechách a bylo po pr........... Až na internetu jsem si je poslechl znova, ale už to nebylo ono:-)

0 0
možnosti

oldiess

7. 9. 2010 23:19
Re: no

TaK  o tom Bayernu 3 jsem jen slyšel od jiných, ale vždy v dobrým, to musela být fakt dobrá stanice

0 0
možnosti

solway

7. 9. 2010 22:19
Skvělý blog,skvělé vzpomínání......

.....i případné fotografie.A pro mě jedno zajímavé překvapení,že totiž melodie Fats Domina -Going.......byla Suchým a Šlitrem převzatá.Vždy jsem se domníval,že je to ryze český šlágr.Napsal jste pane Šestáku výtečný blog.Je vidět,že je to Vaše parketa.Možná škoda,že jste ho vyvěsil v pozdější hodině,protože jinak by měl rozhodně mnohem větší ohlas.   R^

0 0
možnosti

oldiess

7. 9. 2010 22:56
Re: Skvělý blog,skvělé vzpomínání......

Tak to mám radost, že to potěšilo i vás, je fakt, že ty převzaté melodie nám často unikli, vím to podle své máti, kterou jsem poté, co jsem se o hudbu začal zajímat často překvapil s originální verzí. Ale jsou i výjimky, takže pozor, pokud byste slyšel Brendu Lee jak zpívá Truly truly true a myslel si, že je to do češtiny převzaté jako Tentkrát tenkrát voněl čas - už ani nevím s kým, možná Jiří Vašíček, tak to není převzaté sem ale je to naše skladba, kterou složil tuším Dalibor Bassler a cover tedy udělala Brenda Lee Jinak je fakt, že to načasování na blog nebylo ideální, ovšem je to taky tím, že dnes večer byli blogeři mimořádně plodní, a hlavně mě to napadlo až dnes, že bych to sem mohl dát jaklo odkaz když bude Tony Prince ve čtvrtek v tom Curychu. Ale ještě zkusím něco vymyslet na zítra dopoledne, když je to tady teď samá Vondráčková a ta petice proti ní, tak že bych napsal něco jako Helenka a Laxik a dal bych tam i odkaz na tohle, aby to nezapadlo. Ještě uvidím.

0 0
možnosti

echo.3

7. 9. 2010 20:19
Laxík, to je klasika

Konečně Jeník zařadil na neutrál.  Ach, ty vzpomínky.

      :-))

Totalitu mu tolerujeme, vždyť v tom žije stále.

0 0
možnosti

.Kvintana

7. 9. 2010 22:58
Re: Laxík, to je klasika

presne tak, prejme mu to. vzdyt ten se zasekl presne v tech 70tych letech. myslenkove i vekove. ;-D

0 0
možnosti

luniksix

7. 9. 2010 19:35
Hezký článek

zažil jsem to taky.I hudební tříhodinová odpoledne na RFE.Nezmínil jste co je s Radiem Luxembourg.Skončilo?;-( Jinak karmaR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 505
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2755x
Pamětník, který se snažil byť jen nepatrně ovlivňovat dění u nás už za totality, a tak by se pomocí blogu rád pokoušel o totéž i nyní...

Seznam rubrik