Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Istvan Vinnetou

12. 12. 2009 13:10
Neznalost zákona neomlouvá, to se učí na základní škole

... ovšem to, s těmi lhůtami pro doručení, to by mohl člověk s vysokoškolským vzděláním, které tak často zmiňuje, znát. Vy chcete bojovat s úředním šimlem takto intelektuálně vybaven? Apropó, pokud je vydán exekuční titul, nezbývá, než zaplatit, ovšem již mnohem víc, protože i exekutor se chce napakovat. Jeho odměna může být mnohem vyšší, než samotná pokuta. A vy si zatím můžete přeměřovat pásmem přechody :-P

0 0
možnosti

coj@nato

12. 12. 2009 19:09
Re: Neznalost zákona neomlouvá, to se učí na základní škole

Ten Jendův boj s úředním šimlem mně připadá spíše jak nějaká humoreska. A ještě si zahrávat s exekutorem, to už je na pováženou.:-/ No, uvidíme, co se dozvíme dále.

0 0
možnosti

FandaFlinta

12. 12. 2009 10:12
Pořád mi tady chybí,

co jste udělal měšťákům. To, že vám dali pokutu za přecházení je s pravděpodobností, hraničící s jistotou, pouze jejich odvetné opatření v rámci zákona za něco, co jste nezveřejnil. Pokud jste prošvihl lhůtu k odvolání, máte smůlu. Ale stejně by bylo asi nejlepší, kdyby jste tento příběh nechal vydat knižně, jistě by to byl bestseler ašel by na dračku, z výnosu byste mohl zaplatit  jak pokutu, tak i půjčku na raut při křtu knihy. Prostě - jak oldiess, tak stupid. 

0 0
možnosti

oldiess

12. 12. 2009 10:37
Re: Pořád mi tady chybí,

Vidím, že jste se zřejmě hezky vyspal, sebral po ránu všechen svůj intelekt co to jen šlo,  even almost succeeded in finnishing your entry in English, ale sorry, mám obavy že to nějak nestačilo. Jak vás jen mohlo napadnout, že by mi MP dala pokutu jako "jejich odvetné opatření v rámci zákona za něco, co jste nezveřejnil."? To jako že by se mi za něco  mstila? Kdybyste si před tím, než se dáte do komentáře trošku se vším seznámil, včtně letmého prohlédnutí diskuse, tak byste zjistil, že jsem lhůtu neprošvihl či nedostal v rozporu se zákonem poučení, ba že jsem ani žádný přestupek nepáchal, neb jsem přecházel víc než 50 m od označeného přechodu. Nezlobte se, ale pokud nejste příslušníkem MP, tak na ni vrháte další špatné světlo v tom, že to teď vypadá, jako by se někdo z MP takovýmto trapným způsobem pokoušel vše zaretušovat. Nebo si opravdu myslíte, že je správně trestat někoho za něco co nespáchal, jen proto, že úředníci jsou neschopni nebo že na Magistrátu nemají pásmo?  

0 0
možnosti

Istvan Vinnetou

11. 12. 2009 22:25
Vidáte, jak se vám hodí zkušenosti z StB... akční foto

.... včetně popisků. Tehdy to musela být nuda, fotit na Orwo, co?

0 0
možnosti

best 68

11. 12. 2009 15:47
Jendo

tvoje starosti bych chtěl mít....

0 0
možnosti

oldiess

11. 12. 2009 18:24
Re: Jendo

No tak neříkej dvakrát, tácek pokuty za něco co jsi nespáchal, zvednutej záhy na 15 stovek, odvolání odmítnutý že prý přišlo pozdě - už neplatí, že máš 15 dní od doručení ale je to od uložení, a už na mě Onderka vytasil exekutora. Tak to teda ne soudruzi, řekl jsem si.;-D Cha, právě Onderka domluvil na ČRo ale zaregistroval jsem ho až jej ohlásili poté co domluvil, tak nevím, jestli se vyjádřil už k tomuto.:-)

0 0
možnosti

Al Coholic

11. 12. 2009 15:10
MP pro srandu

ještě buďme rádi, že brněnští MP nemají frajerského terénního Hummera, zrovna v úterý jsem ho viděl na Václaváku, jak pokutujou špatný parking, opravdu tragikomické; nicméně v Brně mi na MP vadí, že moc nechodí pěšky, plouží se v autech i po centru (v pátek večer, kdy lidé korzují po Masaryčce), ráno vysedávají na Svoboďáku v nastartovaných oktávkách (5m od sebe) a "hlídají" stánkaře (viděno dnes ráno), v podchodu pod nádražím by měli být vidět neustále (kvůli žebrákům apod.), no je jim co vytýkat, jinak samozřejmě čest výjimkám

0 0
možnosti

coj@nato

11. 12. 2009 16:14
Re: MP pro srandu

Frajerskýho Hummera sice brněnští kovbojové nemají, zato by si mohli pořídit třeba jachtu s modrým majáčkem na brněnskej prygl (pro neznalé- brněnská přehrada).:-)

No, oni v těch autech prožijí drahně let svého života. Občas i usnou.

0 0
možnosti

ondraone

11. 12. 2009 14:28
pro autora

Nejste vy náhodou ten, co bydlí na ulici stavební3?

0 0
možnosti

oldiess

11. 12. 2009 14:49
Re: pro autora

To vám potvrdím nebo vyvrátím až mi řeknete, jestli pracujete pro Mossad, F.B.I. nebo třeba KGB. A jestli vás dobře platí, tak vám k tomu dám okopírovat i svůj diář, za drobnou provizi;-D

0 0
možnosti

Libor76

11. 12. 2009 13:49
vlhká

Dočetl jsem to k Vlhké. Do Mosilany jezdím často a ty kretény, kteří přechází našikmo, místo aby z ostrůvku udělali pár kroků na chodník, bych zabil., Odbočit do Mosilany ve špičce je super věc i bez debilů motajících se před autem tam, kde nemají co dělat :-(

0 0
možnosti

oldiess

11. 12. 2009 14:13
Re: vlhká

OK, jenže když těch pár kroků z ostrůvku udělat nejde protože tam je pořád proboz, tak kretén jde tam kde má trochu volno - navíc od města by se za ostrůvkem do Mosilany nemělo vůbec odbočovat neb tam je plná čára - v laždým případě kdyby tam byl značenej přechod, tak by byl klid

0 0
možnosti

miropiro

11. 12. 2009 13:38
Před hlavákem...

jo, tam taky rád chodím, jak potřebuji...a vždy to vyjde...

0 0
možnosti

oldiess

11. 12. 2009 13:48
Re: Před hlavákem...

;-D

0 0
možnosti

MychalB_000

11. 12. 2009 11:51
Jo jo, život je boj

Tramvajových ostrůvků bez přístupu po přechodu je v Brně plno. A je vhodné se rozhlídnout po reflexní vestě než člověk přechází u hlavního nádraží ;-)

0 0
možnosti

coj@nato

11. 12. 2009 11:42
Jó, jó .......

.....život je jako jedna velká křižovatka. X A nebezpečí holt na každém kroku.

Onderka je volenej a je "vrchní velitel". MP snad mají ještě svýho "šerifa", ne ? Ale ten zas není volenej, nýbrž dosazenej.:-)

Oldiess, už jste o tom všem mluvil někdy se samotným šerifem ? A kterejpak to pořád je, furt ten stejnej ?

0 0
možnosti

oldiess

11. 12. 2009 12:06
Re: Jó, jó .......

Těm jsem to napsal okamžitě jak mě zadrželi ještě v noci v mailu přímo na vedení MP, odpověděli jen frázemi a ty přechody na Vlhké vůbec nezmínili, stejně jako to ignoroval později i samotný Magistrát, pro ně jsem prostě pachatelem, který nemůže mít už proto žádný kloudný podnět. Včera jsem se shodou okolností na to téma bavil přímo na Vlhké s policistou ČR a ten mi řekl, že značení je věcí magistrátu a že ví, že to tam bezpečné není. Jenže jak víme, tak úředníci mají jiné starosti, primátor zase musí pořád něco otevírat, zahajovat, dodávat lesku a tak na tyhle prkotiny není čas. Možná by bylo zajímavé, kdyby zažalovali město příbuzní toho zabitého muže, že neměl zajištěny podmínky pro bezpečný přrchod.

0 0
možnosti
  • Počet článků 505
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2755x
Pamětník, který se snažil byť jen nepatrně ovlivňovat dění u nás už za totality, a tak by se pomocí blogu rád pokoušel o totéž i nyní...

Seznam rubrik