- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Byl jsem ovšem dalek toho, aby se to stalo mou první činností v Novém roce, a tak jsem zatím zdvořile odmítnul s tím, že jim to vyplním posléze, až se trochu proberu. To jsem ovšem ještě netušil, že NetMonitor mě probere dřív, než bych si původně myslel. Téměř při každém kliknutí se mi tam totiž znovu a znovu vnucoval, takže jsem neustále musel klikat na to jejich "ne". Když to bylo asi po padesáté, tak jsem jim do formuláře aspoň napsal vzkaz, a't mě přestanou obtěžovat. Pochopitelně, že bez žádného efektu, neboť dnes jejich obtěžování pokračuje se stejnou intenzitou. Jistěže jsem s nimi tím pádem úplně skončil, a jen si tak říkám, jestli to obtěžování vymyslel nějaký jejich vedoucí Tupínek, či se jim tam dostal sabotér od konkurence. I by mě zajímalo, jestli na to mělo smůlu jen několik z nás, či jestli tak obtěžují každého uživatele internetu.
Další články autora |
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...